• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71323
+
-

طرح‌های راهسازی قزوین  در انتظار اعتبار

طرح‌های راهسازی قزوین  در انتظار اعتبار

عملیات اجرایی 3 طرح راهسازی استان قزوین در صورت تخصیص اعتبار تکمیل می‌شود و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. 

رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی استان قزوین در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: باند دوم جاده دانسفهان ـ رحیم‌آباد در دست ساخت است. 3 کیلومتر این جاده آسفالت شده است و در صورت نصب علائم و تابلوهای مسیر از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای اواخر تابستان سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

محمدمهدی اولیایی ادامه داد: تاکنون برای این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و امسال نیز ۵۲ میلیارد ریال دیگر برای آن ابلاغ شده است. وی افزود: با توجه به اجرای ۲ زیرگذر که در این محور پیش‌بینی می‌شود در صورت تخصیص اعتبار یادشده، اواخر سال جاری شاهد پایان باند دوم جاده دانسفهان ـ رحیم‌‌آباد خواهیم  بود. 

رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی استان قزوین به ساخت عملیات تقاطع ضیاآباد اشاره کرد و یادآور شد: در گذشته یکی از مناطق پرحادثه استان تقاطع ضیاآباد ـ آزادراه قزوین به زنجان بود که عملیات ساخت آن از یک ماه پیش در دستور کار جدی قرار گرفته است و با جدیت ادامه دارد. 

اولیایی گفت: بخش مهم این طرح که تا سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال به آن تخصیص داده شده بود تا اواخر مهرماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز نیز امسال شاهد تکمیل طرح یادشده خواهیم بود. اولیایی به طرح آسفالت اک به اسفرورین اشاره کرد و گفت: سه کیلومتر از این طرح به طول ۶ کیلومتر زیر بار ترافیک قرار گرفته و با پایان عملیات تکمیلی از قبیل نصب جداکننده ها و علائم رانندگی و تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید